Teppy and Her Other Sides

Eat well, live well, and be merry!

COFFEE TIME: Toko Kopi Tuku, Cipete


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Kalau lagi di daerah Cipete, Jakarta Selatan, dan nggak tau pengen ngopi di mana, ada satu kios kopi mungil baru, nih. Mungil banget sih, jadi bukan untuk nongkrong lama, cuma untuk quick stop aja. Tapi kopinya enaaak! Terus buat temen-temen gue yang ngerti kopi sih katanya  tempat ini emang serius kopinya, bukan tempat ngopi standar gitu…

Yah, silakan dibuktikan sendiri kalo gitu, hihi… Gue sendiri sempet mesen latte, rasanya enak, cuma nggak tau itu latte artnya emang begitu apa lagi mengsle, sehingga jadi begini… 😆

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Kalo mau nyoba atau kebetulan lagi lewat Cipete, silakan mampir ke sini!

Toko Kopi Tuku

Jl. Cipete No. 7 (Sebelah Alfamart)

Jakarta Selatan

Jam Buka: 7am – 10pm

E-mail: tokokopituku@gmail.com

Webwww.tuku.coffee

Instagram: @tokokopituku


SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Advertisements

4 comments on “COFFEE TIME: Toko Kopi Tuku, Cipete

  1. Christa
    October 3, 2015

    Udah pernah kesini juga, seneng deh begitu masuk aroma kopinya haruuum banget 🙂 waktu itu pesen es kopi susu nya, enakk!

    • Teppy
      October 4, 2015

      next time coba ahhh! iya bener aroma kopinya kenceng banget, hihi

  2. mumun indohoy
    July 19, 2016

    Gue. Suka. Banget. Kopi. Susu. Tetangga.

    • Teppy
      July 19, 2016

      belum coba yang ituuu!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

Information

This entry was posted on October 1, 2015 by in Coffee, Coffee Shop, Rekomendasi, Review and tagged , , , , .

Archives

Blog Stats

  • 4,005,816 hits

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 23,467 other followers

Follow Teppy and Her Other Sides on WordPress.com

Follow me on Twitter

Instagram

There was an error retrieving images from Instagram. An attempt will be remade in a few minutes.

%d bloggers like this: