Teppy and Her Other Sides

Eat well, live well, and be merry!

Jenna Marbles is Freakin’ Hilarious!


Hai semuanya, selamat hari Senin! Gue cuma pengen bagi-bagi hiburan aja, nih. Jadi udah beberapa tahun terakhir gue ngikutin si Youtube persona asal Amerika Serikat bernama Jenna Marbles. Biasanya dia bikin video gitu di Youtube terus ngoceh aja… banyak yang lucu-lucu, udah gitu menurut gue banyak yang “bener juga, ya!” Tapi disampeinnya cablak dan pedes banget tapi lucuuu, mana mulutnya kasar banget, hahahaha… Pokoknya dalam konteks videonya lucu-lucu, sih. Nah, empat video di bawah adalah beberapa video favorit gue, ampe ngakak-ngakak nontonnya. Nggak usah mikir nontonnya, cuma buat ketawaan doang, hauahaha…

Advertisements

2 comments on “Jenna Marbles is Freakin’ Hilarious!

  1. Aiko
    March 2, 2015

    wah aku baru tau tentang dia! segera dilihat 😀

  2. yoreney
    March 11, 2015

    old. ugly. old ugly. ugly. old and ugly. BWHAHHAHAHAHAHHAHHAHA.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Archives

Blog Stats

  • 4,114,837 hits

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 26,140 other followers

Follow Teppy and Her Other Sides on WordPress.com

Follow me on Twitter

Instagram

There was an error retrieving images from Instagram. An attempt will be remade in a few minutes.

%d bloggers like this: