Teppy and Her Other Sides

Eat well, live well, and be merry!

Batik Drupadi


Jadi…

Gue beli batik lagi dong, dong, dong…

Agak susah menahan nafsu belanja kalo yang jualan mejanya deket bener ama gue. #bangkrut

Karena gue males ngukur-ngukur, jadi gue beli yang udah jadi aja. Yang satunya baju terusan biasa. Satu lagi batik bercapuchon, ini aja yang gue pajang yak:

Bagi yang kemarin nanya info di postingan sebelumnya, ini Facebook pagenya:

http://on.fb.me/geax51

Cuma seperti yang gue bilang, FBnya belum diupdate lagi.

Anyway, yang nanya info di komen sebelumnya nanti gue e-mail aja ya šŸ™‚

Selamat belanja! šŸ˜€

Advertisements

4 comments on “Batik Drupadi

  1. upiek
    March 16, 2011

    batiknya bagus banget..
    mau dunk.. šŸ™‚

  2. Nina Rahmaizar
    March 30, 2011

    Hi teppy….
    Batik yg kamu pakai ini lucu sekali, boleh tahu nggak kita bisa dpt or belinya dimana?
    thx

    šŸ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on March 15, 2011 by in Batik, Rekomendasi.

Archives

Blog Stats

  • 2,387,198 hits

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 7,292 other followers

Follow Teppy and Her Other Sides on WordPress.com

Follow me on Twitter

Instagram

Pertolongan pertama pada banyaknya deadline šŸ™ƒšŸ™ƒšŸ™ƒ #teppyscoffeeshoplist #coffeetime #coffeeshop Sisters through thick and thin. Literally, and figuratively šŸ¤£ #since2004 Here's wishing you a good #Saturday :)
Great (and cute) #coffee by the way, @thewestinjakarta ā¤

#teppyscoffeeshoplist #coffeetime #coffeecup From the 52nd. #jakarta #westin current alternate universe. #bali #travel missing the cliff, the sea, the beers, and the company. #bali #balian
%d bloggers like this: